Massage is een apparte hapening - Reisverslag uit Shanghai, China van Kim Morlog - WaarBenJij.nu Massage is een apparte hapening - Reisverslag uit Shanghai, China van Kim Morlog - WaarBenJij.nu

Massage is een apparte hapening

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 April 2011 | China, Shanghai

Hallo!

Afgelopen twee dagen ben ik naar school geweest.

Maandag zijn we sochtends allemaal gaan verzamelen en naar de school toe gegaan :)
We kregen eerst Chinees mandarijns en hebben we allemaal een chineze naam gekregen..
ik heet voortaan: Ji mu

Erg charmant ;) Smiddags hebben we twee uur pauze en hebben we een bakkie nasi gehaaald voor zestig cent :) Goedkoop! En lekker, is wat anders dan droge rijst..

Smiddags hebben we een lecture gehad over de chinese political system in China!
Was opzich wel erg interessant maar jammer dat we bijna in slaap vielen :|

Dus was eigelijk toch niet zo een leuk onderwerp en Chinees/Engels was ook niet echt te volgen haha!

Savonds zijn de meiden en stokkie gaan eten bij de barbeque man op de hoek! Maar ik durfde de gok niet aan en heb veilig bij de kentucky wat gegeten..

Savonds eindelijk een avondje relaxt doen en even met een muziekkie op bed liggen.

Vandaag weer Chinees gehad en smiddags hebben we een cursus Chinese Caligrafie gedaan! :) Of is het met een K?

Was erg gaaf! Allemal mooie kunstwerken gemaakt en die zijn zo te bewonderen op mijn hyves pagina:)

Daarna gingen we "ladies night" houden omdat de jonges naar een voetbal wedstrijd gingen..

Wij zijn mee genomen door een vrouw van iemand die helpt met de minor ( Engels of Amerikaanse vrouw) naar een massage avond!

We gingen eerst met de metro naar een station en daarna ergens in een flatgebouw drie hoog achterin naar een kamertje:|

We vroegen ons ondertusesn af wat het wel niet moest voorstellen haha
Maar er waren dus blinde mensen of slechtziende die dus goed konden masseren!

Ze knepen echt heeeeeeel hard maar ik moet wel zeggen dat ik nu van al mijn pijntjes af ben..

Daarna zijn we naar een cocktail bar geweest waar het blijkbaar gewoon is bij een happy hour gratis drinken te krijgen :O

Na drie lekkere cocktails gingen we naar een Chinees restaurant en had de mevrouw die met ons mee was allemaal LEKKERE chinese gerechten besteld.

Moet zeggen! Dit was ook wel een stuk beter als die andere keren dat ik chinees heb gegeten dus het kan toch wel lekker zijn haha!

Morgen hebben we projectdag maar we gaan eerst naar een naaiatellier om een jasje op maat te laten maken voor goedkoop! En daarna nog even de stad in om voor een koffer te shoppen voor wat meiden uit de klas ( last van gooiende mensen op het vliegveld)

En dan gaan we donderdag naar een ander hotel voor 2 nachten en zaterdag op zondag naar Nanjing en zullen we slapen tussen de Ming graven. ( waar de keizers uit de ming dynastie begraven zijn)

Dit was mijn verhaaltje weer!

Oja (L) heb vandaag 3 jaar met mijn lieve mark! Heb hem net gesproken en zei heel dapper dat ik m alleen savons mis omdat ik er bijna geen tijd voor heb om hem te missen met al die gebeurtenissen op een dag..

Maar nu ik net de telefoon ophing, mis ik me lieverd toch wel heel erg!

Hou van je XX

  • 19 April 2011 - 17:07

    Marco En Isabella:

    Hey schat,

    Gefeliciteerd!!! Alweer 3 jaar gaat toch snel...

    We zeiden toch al dat je bijna geen tijd had om je lover te missen:p

    Lekker dat je de afgelopen dagen toch wat lekker eten heb gegeten!

    Nou Ji mu we zijn weer benieuwd naar je volgende verhaal!

    Timo mist je ook hoor!
    Gr. Marco en Isabella ow ja en ook een pootje van Timo!

    Xxx

  • 19 April 2011 - 17:28

    Mandy:

    Hey lieve Kim!!
    Wat super leuk man dat je in China zit, ik had helemaal niet verwacht dat je er al zo snel naartoe ging.. Zal wel allemaal heel anders zijn dan hier in Europa!! Heel veel plezier en ik blijf je verhalen lezen!! Oja en nog gefeliciteerd met je verkering!

    Kus Mandy.

  • 20 April 2011 - 05:10

    Mam:

    Hey Kim Heel erg leuk ol je verhalen zo te lezen .
    Ojaa maar ik mis je ook hoor ?
    En papa em kaylee en kale Pucca ?
    Maar zie je nou hoe het voelt als je het naar je zin heb ?
    Dan heb je geeneens tijd om thuis te missen ! Geeft niet hoor wijfie geniet er maar lekker van en ik vind het al heerlik om je verhalen op deze manier te volgen .Er is al weer 1 week voorbij nu nog 5 hahaha .Blijf er van genieten dan ben je oook zo weer thuis en dan blijkt dat die weken om gevlogen zijn .
    En lopen je schoenen lekker heb je ze vaak aan ?
    xxx Mam papa Kaylee en Pucca

  • 20 April 2011 - 13:07

    Karla:

    leuk om even wat van je te lezen, geniet er van en leer er ook nog wat van zou ik zo zeggen!!! En Marc, voor je t weet is ze er weer hoor!!!

    x karla

  • 25 April 2011 - 15:33

    Gijs En Jolanda:

    Hi Ji mu (Kim),
    Wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt... Chinees leren, een nieuwe naam(!), lekker eten,coctails drinken en een massage, door blinden en slechtziende(???) las dat het hard er aan toeging maar toch uiteindelijk lekker was en wat cultuur opsnuiven. WAT EEN AVONTUREN weer.We hebben de foto's weer bekeken op je Hyves, SUPER! XX veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Kim

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 26883

Voorgaande reizen:

03 Maart 2017 - 27 Maart 2017

Nieuw Zeeland

27 Augustus 2016 - 17 September 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Australië

13 April 2011 - 25 Mei 2011

China

Landen bezocht: