Nu eerst een pizza - Reisverslag uit Shanghai, China van Kim Morlog - WaarBenJij.nu Nu eerst een pizza - Reisverslag uit Shanghai, China van Kim Morlog - WaarBenJij.nu

Nu eerst een pizza

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 April 2011 | China, Shanghai

Geachte aanhang,

Nu ik hier zo kapot op mijn bed zit vond ik het na anderhalve dag al de moeite waard om een bericht te zetten op deze website.

Waarheid nummer 1:
Chinezen zijn niet te vertrouwen

Waarheid nummer 2:
Na anderhave dag lopen kunnen je voeten ook zeer doen

Waarheid nummer 3:
Het imago van China is anders dan ik dacht ( nederlanders denken)

Waarheid nummer 4:
10 uur vliegen en geen oog dicht doen is best zwaar

Waarheid nummer 5:
Sommige mensen zijn niet zoals ik dacht (achteraf gezien) Helaas moet ik nog 6 weken

Grapje, het valt mee.. ik heb het overleefd maar wat een dag...

We waren gister na een lange vlucht aangekomen op SHANGHAI airport, bagage lag snel op de band en we zaten na een kwartier in de bus. Maargoed dan moeten we wel allemaal aanwezig zijn voordat we vertrekken..

Dit was dus mooi niet het geval en moesten we wachten omdat er twee vermist waren.. Na een tijd gewacht te hebben gingen we eindelijk weg.

Savonds zijn we een uur nadat we aankwamen gelijk door gegaan naar de metro en naar het MAO fabriek eettent ofzo gegaan en daar hebben we heeeeeeeeeeeerlijk op zijn chinees gegeten ( not )

Na deze lange trip konden we eindelijk SLAPEN :D

Maar toen brak de morgen aan en moesten we om kwart over acht richting de eetzaal want we wilde wat gaan eten in dit hotel.. Schijnt het dat je je moest inschrijven wat niemand wist..

Wij met een gang naar de supermarkt gegaan om een yogurt te eten op straat ( Voel me net een student)

STIPT optijd komen en om kwart voor negen verzamelen voor het hotel..
We kregen een " openingsceremonie" van de school en we kregen gelijk te horen dat we een mondeling hadden. ( 3 vragen in het chinees beantwoorden ) alle 3 fout :|

We kregen vervolgens van onze buddies een rondleiding over de campus ( hele dag lang) wat een gigantisch dorp ..!

Na een kwartier op de kamer te zijn geweest gingen we gelijk met de metro weer weg.. ( Vrije tijd is ver te zoeken )

We zijn net naar de binnenstad geweest waar heeeeeeeeeeel veel mensen lopen..! Na anderhalve dag hadden we wel weer trek in Westers eten dus eerst maar eens een pizza :D De stad was zeker wel een spectacel op te zien..
Totdat we met een groepje meiden met de metro terug gingen...

Je raad het al.. Chinezen zijn niet te vertrouwen wat JAN van MOOK zijn woorden waren.

één van ons is voor onze ogen ( zonder dat we het zagen ) BEROOFD!
Het ging zo snel.. dat nienmand het zag maar achteraf het wel wist ( Snap jij het?)

Goed .. nu eindelijk thuis en ga SNEL slapen want de wekker gaat weer heel vroeg..

PS:D zou het niet willen missen hoor.. lekker tropische temperaturen van 25 graden! :D morgen excursie en overmorgen ook:D Dus me wandelschoenen aan en gaan

• 15 April 2011 - 16:03

Jenny:

wat leuk om je verhalen te gaan volgen en wat zal je een indrukken op gaan doen.

• 15 April 2011 - 16:09

John:

Leuk dat je het nu al je thuis noemt.

6 weken zijn zo om, misschien wil je dan daar wel blijven. Veel plezier en eetze.

Groet
    John

• 15 April 2011 - 17:35

Isabella:

Hey liefje,

Wat een verhalen of je al wat meegemaakt heb ofzo!
    Wel lekker om wat van je te lezen en vliegen is vervelend he als je niet kan slapen...
    Nou maar geniet lekker en ik lees snel weer wat van je!

Doei moppie xxxx isabella

• 15 April 2011 - 17:46

Jet En De Rest:

Het klinkt wel spannend daar in China!!
    Enne na 6 weken zal je vast die drie vragen goed kunnen beantwoorden. Veel plezier

• 15 April 2011 - 18:08

Arda:

haha, moest wel erg lachen hoor! Hoe je dat allemaal vertelt, zie het alemaal echt voor me. Sjonge, wat een toestand. Wordt al moe als ik het lees. Wat hebben jullie al veel gedaan En je eet en slaapt dus lekker..... leuk hoor om iets van je te lezen. Mark zien we trouwens niet veel ( wel verwacht hoor) veel bij Marco en Isabella. Lekker veel afleiding. Hij, en wij natuurlijk ook, missen je wel al hoor!!! Geniet lekker hoor meid, groetjes en liefs van ons allemaal xxx

• 16 April 2011 - 06:48

Petra:

Wat schrijf je leuk en wat heb je al veel meegemaakt! Lijkt wel of je er al 3 weken zit! Eet smakelijke en slaap lekkerrrrr. Groetjes, Pe

• 16 April 2011 - 20:12

Wendy:

heey Kimmie..

Leuk om te lezen wat je al heb gedaan etc..:).. en vliegen is idd vervelend als het zo lang duurt en je niet kan slapen..

ik wens je heel veel succes en geniet maar lekker meid!
    en ik lees weer snel wat van je!

Liefss & kuss. Wendy