China voor 6 weken + foto's - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Kim Morlog - WaarBenJij.nu China voor 6 weken + foto's - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Kim Morlog - WaarBenJij.nu

China voor 6 weken + foto's

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Maart 2011 | Nederland, Schagen

Hallo allemaal,
Zoals jullie weten zal ik over precies 1 week en 1 dag naar China gaan om een groot avontuur aan te gaan.

Ik heb er onwijs zin in! En derest van de klas ook als ik het zo mag zeggen.

Op deze website zal ik zoveel mogelijk bij proberen tehouden om jullie ook op de hoogte te houden in Nederland.

Op deze website kunnen jullie de foto's vinden die ik heb gemaakt

https://picasaweb.google.com/kimmorlog/

  • 16 Maart 2011 - 20:24

    Mam:

    nou meis!! succes in China en ik zal je natuurlijk missen maar ik weet dat je weer terug komt! Geniet er maar van !
    en maak veel fotoos en film etc.
    dan kunnen wij er ook van genieten
    dikke kus mam pap kaylee en pucca

  • 17 Maart 2011 - 02:53

    Monique & Remy:

    Ni hao Kim,

    Vanuit Breckenridge, Colorado, USA, goede reis en veel plezier daar. En natuurlijk..... studeer ze.
    Op Paasvee denken we wel even aan je.

    Gr. Monique & Remy

  • 17 Maart 2011 - 07:26

    John:

    Hoi kom

    Hartstikke stoer dat je dit gaat doen. Veel plezier en succes met de taal.

  • 17 Maart 2011 - 07:28

    Peter En Arda:

    Hoi Kim. Wat leuk zo'n site! Kunnen we vaak even lezen hoe het met je gaat en weten we wat je daar allemaal meemaakt. We zullen je zeker volgen. We hopen dat je het daar erg leuk zult hebben, veel zal zien en geniet er dan ook maar erg van. Je komt daar niet zo maar weer. Groetjes van ons

  • 17 Maart 2011 - 16:12

    Jenny:

    we gaan je volgen hoor!!

  • 20 Maart 2011 - 22:10

    Jacqueline:

    Hoi Kim, ik vindt het super gaaf dat je het gaat doen, top.
    Geweldig zoals ik je bezig zag en hoorde hoe je al aardig chinees praat, knap hoor.
    Geniet ervan en maak zoveel mogelijk foto's en film erop los.
    Ik ga zeker op je site kijken om te zien en te lezen wat je allemaal doet.
    Heel veel plezier, dikke kus xx

  • 22 Maart 2011 - 15:13

    Gijs En Jolanda:

    hoi lieve Kim,
    Gaaf zo'n site, gaan we vaak bekijken om te zien wat je daar allemaal meemaakt en uiteraard hoe het met je gaat. Wat lees ik nou kan je al een beetje chinees praten knap hoor...! Maak veel foto"s en filmpjes, leuk voor de herinnering aan dit avontuur!
    Heel veel plezier !!!!!
    Veel liefs xxx

  • 05 April 2011 - 09:44

    Jet En De Rest:

    Tuurlijk gaan we je volgen op je reis naar China!! Heel veel plezier, en leg maar heel veel vast op je camera.
    Groetjes van ons

  • 05 April 2011 - 12:55

    Tante Carla:

    hoi kim
    veel succes in china en je stage daar,
    lijkt mij heel erg interessant en leerzaam ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren en je reisverslagen te lezen.
    groetjes en veel plezier.
    ome koos en tante carla.
    doei

  • 11 April 2011 - 09:23

    Joyce Kok:

    Heey Kim!

    Ik zag het op Hyves staan!

    Veel plezier :)

    Xx.
    Joyce

  • 12 April 2011 - 14:23

    Mam:

    Een hele fijne reis gewenst naar China ! Geniet ervan en maak er iets moois van . Succes met de camera en je laptop in hoop dat het allemaal kukt en laat wat van je horen xxx

  • 12 April 2011 - 15:40

    Monique & Remy:

    Altijd handig...... eet smakelijk daar!


    yogu jdng
    blokjes kip m. cashewnoten

    gngbào jdng stukjes kip met pinda's (Sichuan)

    suntián nínghngj kipfilet in zoetzure citroensaus

    làzi jdng
    kip uit Sichuan (heet!)


    xings jtu
    gefrituurde kippenpootjes


    runzhá jpiàn
    gefrituurde stukjes kip

  • 12 April 2011 - 20:01

    Petra:

    Hoi Kim,
    Goeie reis en veel (leer)plezier!
    Ik heb m'n email adres ingevuld bij "blijf op de hoogte" Zo mis ik niets. Leuk!


  • 14 April 2011 - 07:39

    (juf) Ellen:

    Hoi Kim,
    Op het moment dat ik dit mailtje neertik ben je waarschijnlijk nog op de heenreis. Ik hoop dat je een goede vlucht hebt en in goede conditie aankomt. Heel veel plezier toegewenst daar in het verre China. Ik vind het geweldig van je. Wie had dat gedacht van die rustige Kim bij ons op de basisschool. Ik ben blij dat mama mij deze site heeft toegestuurd dan kan ik je goed volgen. Heel veel succes en tot over 6 weken! Hartelijke groeten en een dikke knuf van Ellen.

  • 17 April 2011 - 06:05

    Mam:

    Leuk hoor om naar die foto s te kijken die je opstuurt !
    Elke dag wel even contact met je het lijkt helemaal niet of je in China zit zo.
    Het is wel stil hier hoor !
    I Love U xxx

  • 17 April 2011 - 13:10

    Anneke/Fer/Kirsten/B:

    Hoi Kimmetje,

    Wat leuk om iets van jou te lezen en hoplijk krijgen we ook nog foto's te zien. Voor ons is het 26 jaar geleden dat we door China trokken. Wij vonden het toen een geweldige ervaring. Met een stage lijkt me heel speciaal,heb je een beetje contact met de Chineze studenten?Ga je hun familie's ook nog bezoeken? Of krijgen jullie van school geen gelegenheid om eigen initiatieven te nemen?
    We wensen je een top tijd toe en eet maar lekker vegetarisch!!!!!
    lieve groetjes,
    vanuit een zonnig Schagen.
    de fam. Schouten

  • 18 April 2011 - 19:08

    Oma:

    HEY kim

    IK ZIT NU BIJ OMA EVEN LATEN ZIEN HOE DE SITE WERKT .
    IK ZIE OOK DAT DIE PICASA NIET WERKT OF IK DOE IETS NIET GOED

    XXX OOK VAN OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schagen

Kim

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 3445
Totaal aantal bezoekers 26881

Voorgaande reizen:

03 Maart 2017 - 27 Maart 2017

Nieuw Zeeland

27 Augustus 2016 - 17 September 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Australië

13 April 2011 - 25 Mei 2011

China

Landen bezocht: