laatste weken - Reisverslag uit Attwood, Australië van Kim Morlog - WaarBenJij.nu laatste weken - Reisverslag uit Attwood, Australië van Kim Morlog - WaarBenJij.nu

laatste weken

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Mei 2014 | Australië, Attwood

Mijn laatste blog!

Zo dan! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. Ik heb de laatste twee weken eigenlijk niet zo heel veel gedaan.
Ik ben in Seminyak lekker bij het strand gaan liggen en ben uit geweest in een gaybar met twee jongens van het hotel! Iets te gezellig en teveel cocktails op maar dat kan allemaal op Bali! Ik ben na die paar dagen met de taxi naar tanah lot geweest. Dat is een tempel die op een rotspartij die in het water ligt. Er waren super veel toeristen en ik vond het eigenlijk niet zo bijzonder. Vervolgens heb ik me af laten zetten in het plaatsje Sanur. Hier sliep ik in een hostel want het was wel erg snel gegaan met me geld. Eigenlijk was het slapen in een hostel wel weer eens gezellig! Het was ook een super schoon hostel met goede reviews. Ik ben daar eigenlijk drie dagen op het strand geweest en in de avonden naar een live bandje gegaan met mijn kamergenoten.

Na deze dagen zat het er voor mij er weer op en ben ik naar Darwin en vervolgens weer naar Cairns gevlogen ( terug naar Australië). In Cairns kwam ik nog wat bekenden tegen dus dat is altijd wel leuk! Verder heb ik eigenlijk veel geslapen en bij het openbare zwembad geweest. Ook heb ik nog een laatste excursie gegaan naar het regenwoud! Ik werd s ochtends opgehaald met de bus en na twee uur rijden kwamen we bij het regenwoud aan. Hier hebben we een wandeling gemaakt door het bos. En zoals je kan raden heb ik veel mooie en verschillende grote bomen gezien. Waaronder de fig tree. Dat is de boom die in de film Avatar is te zien. En heb Tarzan slingers gezien haha! Verder nog twee watervallen bezocht maar het was voor mij echt veel te koud om te zwemmen dus bleef lekker aan de zijkant zitten. Bij 1 van deze watervallen is de reclamespot en foto's opgenomen van het shampoo merk Herbal.

De laatste daagjes ben ik op souvenirs jacht geweest en ik zit nu alweer in het vliegtuig terug naar Melbourne. Of beter gezegd....mijn terugreis naar huis is begonnen! Mijn reis zit er helaas alweer op. Ik ben heel blij dat ik deze reis heb kunnen maken! Heel veel mooie dingen gezien, leuke mensen ontmoet en nieuwe ervaringen opgedaan! Ook is het alleen reizen mij goed afgegaan! Kortom ik ben een gelukkig persoon!

Ik ben wel echt een fan geworden van Australië. De mensen zijn zo gastvrij en relaxed ... een heerlijk weertje en hele gave beesten! Ik zal de krijsende kaketoes en papegaaitjes missen die mij elke dag wekte, de lokale mensen die je elke keer begroeten met :hi, how are ya? En de strenge regels overal! Voorbeeld: ik moet net m'n foto's verwijderen van m'n camera want de stewardess vertelde me dat ik geen foto's mag maken in het vliegtuig ... Pffffffff

Bedankt voor al jullie leuke berichten op mijn Facebook en blog! En zie jullie allemaal weer in Nederland.

Liefs Kim


  • 28 Mei 2014 - 13:43

    Monique Moreels:

    Goeie reis Kim. Bedankt voor de leuke blogs.
    zie je snel. Xxx monique

  • 28 Mei 2014 - 13:50

    Thea:

    kim kom maar weer lekker naar huis schatje !!

  • 29 Mei 2014 - 08:42

    Jenny Stam:

    goede reis kim en welkom thuis!!

  • 29 Mei 2014 - 13:59

    Gijs:

    Je hebt veel beleeft en veel gedaan, nu is het tijd om naar huis te gaan.
    Lekker thuis met je mannetje voor de buis. Ook wel weer lekker toch?
    Alleen het weer dat zal ff wennen zijn. Voor je het weet ben je weer aan het dagelijkse leven gewend, maar wel met een geweldige ervaring rijker. Groet gijssie x


  • 30 Mei 2014 - 17:02

    Jolanda:

    Hoi Kim,
    Ik weet je bent al thuis na je heerlijk lange super vakantie naar Australie en Bali.
    Ik wil je bedanken voor het feit dat ik op je blogs en via Facebook je reisavonturen mocht meemaken!!
    Ik vond het echt superleuk en geweldig!!
    Liefs x Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 16 Maart 2011
Verslag gelezen: 1250
Totaal aantal bezoekers 26732

Voorgaande reizen:

03 Maart 2017 - 27 Maart 2017

Nieuw Zeeland

27 Augustus 2016 - 17 September 2016

Thailand

02 Maart 2014 - 29 Mei 2014

Australië

13 April 2011 - 25 Mei 2011

China

Landen bezocht: